Tuesday, July 04, 2006

Kauneim lill on Eestis kartul E-emajõe kalda peal...

Käisin laupäeval Tartus. "Bluusivennad" jäi küll ära, aga siis, kui ma endale Shakespeare'i mängu kokku leppisin, ma seda veel ei teadnud. Kuna jõudsin paar tundi varem kohale, avanes võimalus ka pisut "Gaudeamuse" hingust rindu tõmmata. Raeplatsil esines miski Pentagon-orkester Taanist. Tegid "Moulin Rouge'i" muusikat. Päris hästi mu meelest. Jüri-Ruut Kangur pusib midagi meil Otsa-koolis ka, aga kuna pole ühtki "produktsiooni" nägema sattunud, ei oska siinsest tasemest ka midagi arvata. Saund oli küll nõme, aga tüübid mängisid ja laulsid hästi. Satine'i osatäitja oli tõepoolest hurmav... Kahjuks ei olnud mahti lõpuni kuulata. Kuigi jälle- oleks ma teadnud, et ma teaatrikohvikus täpselt alustada ei saa, oleks võinud seal ju veel natuke pidurdada. Shakespeare'is oli jälle väntorelifestivali lõpetamine- ka omamoodi pull elamus. Kuna mikrohvoonidega mind keegi varustanud ei olnud, läks kõik nii anplaagd, kui veel olla sai. Aga see vähene rahvahulk, kes sinna pärast jäi, tundus olevat väga tänulik ja isegi plaksutas üsna usinasti. Merytit ja Rainerit oli ka tore näha. Ilmselt see ka suuresti minu jaoks selle pisikese ebameeldivuse korvas. Öösel põikasime Siimuga veel isegi Baltokalt läbi. Möllu oli päris parasjagu. Väga kultuuraline nädalavahetus seega. Järgmine mäng Tartus peaks olema 13. skp. kell 21 Jaani kirikus...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter