Sunday, February 25, 2007

Kodumaa sünnipäev

Lõpuks on ta siis läbi. Hullumeelne nädal on olnud, loomingu jaoks polnud üldse aega. Kantaadi valmimistähtaeg hakkab varsti kukkuma, ("maailma")esiettekanne on 28. aprillil. Rakvere linna päevadeks kirjutatavast muusikalist olen ses mõttes praegu pääsenud, et lükati järgmisse aastasse. Ei saanud rahasid peale. Hilja küsisime võib-olla ka, aga provisoorne eelarve on kuskil miljon. Pealegi, ega ma rahaliigutamisest midagi teagi, selleks on ju linnavalitsuses teised inimesed. Indrek Saare sünnipäev möödus nii töiselt, et kui pool kaksteist viimast korda lavalt maha sain, olin nigu tühjakspigistet sidrun. Vihuti tuli õlut manustama hakata, et pisutki kompenseerida seda tohutut vedelikukaotust. No ja siis sõitis ju maavanema vastuvõtt praktiliselt kohe selga. Lootsin, et saan eilegi puhata, aga kussa!!! Aeti Rakvere linnapea vastuvõtule "tapeeti" tegema. Puhkasin siis täna... Hea oli. Mittemidagit teha...
Kodumaa on siis jälle aastakese vanemaks saanud. Tore, kui riigi elukogemus ka inimeste peale kuidagi hästi mõjuks. Vähemalt mina tean, keda ma pühapäeval KINDLASTI ei vali. Aga nagu ütles Mari Rahumägi kätlemise ajal T.H.Ilvesele:"Uhke on olla eestlane, kui meil on selline president!" NÕUS!!!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter