Saturday, February 03, 2007

Gerli Padar Euroviiskudel!!! Jee!!!

Kolkapatrioot nagu ma olen- no miks ei peaks rõõmustama. Naabritüdruk ju. Elasime Haljalas kõrvuti majades.Vaevalt on minuvanuseid või pisut nooremaid Haljalast pärit meesinimesi, kes temasse (õnnetult?) armunud poleks olnud, üldse olemaski.
Üldiselt on see Eurovisioon sihuke kollaselt püha üritus. Ses mõttes, et kiruda ju võid, aga vaatad ikka. Nagu Kroonika või Just! või Naisteleht, mis vahet. Muusikat satub sinna ju kuidas kunagi, vahel rohkem, vahel vähem.Globaalkontseptsiooni mõttes oli mu meelest Deva Deva Dance muidugi kõige tugevam, aga see, et ta ei võida, oli ka suhteliselt etteaimatav. Rahvuskeelenõude kaotamine on muidugi üldse seda võistlust KA kõvasti nivelleerinud, ma arvan... Mis võis täna osalt Koidule, Kristjanile ja Helele saatuslikuks saada, sest inglise keelega selles "telesaates" ollakse juba mõttetult harjunud, ka (ja võib-olla eriti?) siin Eestimaamuna peal. Justkui oleks see esmane võidugarantii või midagi...
Kõige selle jama taustal saan ma üha vähem aru, miks sinna nii hirmsasti kiputakse. OK, sel aastal olid nagu konkreetsetele isikutele tellitud lood ja nii. Aga reglement täiustub sinna suunas, et 2001. aasta triumfi kordumine muutub üha vähemtõenäolisemaks, suuresti muidugi ka Eesti geopoliitilise asendi tõttu.
See on ka põhjus, miks ma pärast 1997. aastat ei ole ennast ÜLDSE sinna kampaaniasse seganud ja ei plaani seda ka kunagi teha. Samas jälle- inimene mõtleb...
Gerlile siiski palju edu!!! KOGU SÜDAMEST!!!

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter