Wednesday, January 24, 2007

Ilu ja jõud- see on nagu pingul vibu...

Vaatasin siis minagi teisiba õhtul seda Kim Ki-duki viimast filmi. Üldiselt need "väärtfilmid" mind eriti paeluma ei kipu. Meil on "Kuutagaga" isegi parool selle kohta, kui rahvast vähevõitu või muidu jama juhtub olema:"Nagu teisipäeva õhtu ETV-s". Ja minu teatav eelarvamus (või pigemini arusaamatus või tajumatus) oriendi filmikunsti suhtes pole tegelikult tänini üle läinud. Ainuke, kelle filme ma (tänu sõber Ernile, kes mulle neid esmalt tutvustas) naudinguga olen vaadanud, ongi seesama Kim Ki-duk. Kurb, armas ja ilus ühtaegu. Vist poetasin pisaragi. Noh, jõuad sa siis ka kõiki selliseid hetki nii väga meeles pidada...
Mis muusse ellu puutub, siis eelmisel nädalal heliloominguga eriti tegelda ei viitsinud ("ei tulnud vaimu peale"). Niipalju küll, et laupäeva õhtul istusime Nurmoja Jaanusega siin minu pool ja arutlesime selle muusikali teemadel, mis Rakvere linna päevadel esietenduma peaks. Koos mõningate joovastavate jookidega, mistap maitses uni hea...
See nädal tuli hoopis teisiti, tiu-tiu ja hoopis teisiti... ;)))
Ilu ja jõud- see on nagu pingul vibu... Saaksin vaid minagi olla selline...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter