Thursday, March 29, 2007

Lõpp kellakeeramis(t)ele!!!

No ei mäleta ma oma elust korda, mil kellakeeramisest mingit segadust või jama poleks tulnud. Noh, ma võin ju teada, et... NÜÜD!!! Aga kellele see õigel ajal meelde tuleb! Nagu muust polekski mõelda... Näituseks nüüdki. Pühapäeva hommikul ärkasin täiesti kella peale üles ja siis sain teada, et olen tegelt sisse maganud. Kvinteti proovi jõudsin õigeks ajaks, aga Tarx hilines poolteist tundi!!! Võttis mehike hommikul kella neljani napsi, unustas kella keerata ja magas sisse ka. Täispauk!!! Pealegi-aklimatiseerumine selle Moskva ajaga läheb üsna vaevaliselt ja mõnel ei pruugi terviski sellistele "ajahüpetele" vastu panna...
Tolsamal pühapäeval käisime romanssidega Narva- Jõesuu SPA hotellis (vana nimega sanatooriumis). Mingi linnavalitsuse vastuvõtt oli seal vist. No ei olnd nii hea teha kui teatris. Pealegi kui enamus publikust valdab vene keelt paremini kui sina, tekitab see teatava lisakrambi. kui ma esimeses laulus kogemata ühe sõnaga mööda panin, läksid esimese laua daamidel näod kahtlaselt naerukile. Võib-olla üldse mitte sellepärast, aga nihuke mulje jäi...
Üleeile käisin Kuressaares kah. Teaatripäeva peol. Tore oli!!! Ainult et... Lubasin suure suuga Natalile külla minna, aga noh... Juhtus nagu ikka see, mis alati kui mind ja klaverit kuskil koos nähakse. Kui ma esimest korda aega sain (ja mul meelde tuli) kella vaadata, oli juba pool kaksteist ja aeg külaskäiguks ilmselgelt liiga hiline. Kui Sa, kallikene, seda lugema juhtud, siis anna andeks!!! Kui järgmine kord Saaremaale satun, püüan ennast parandada...
Vat sedaviisi. Mis elul viga, muudkui tants ja laul, he-he...

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Kalle said...

lõpu võiks teha ka inimestele igatmoodi keeramisele.

1:18 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter