Friday, March 23, 2007

Vanaema juurde...

Käisin eile kontrolletendusel (esikas oli täna). Jakob Karu (kodanikunimega Tõnu Kaalepi) näitemäng "Vanaema juures. Kuna see oli debüüt ja ta ise olla väitnud, et ega ta teatriteksti tegelikult kirjutada ei oska, siis oli see suuresti tsitaatidest ja vihjetest kokku kirjutatud. Nii et rumalatel, kes Shakespeare'ist, Vahingust, Lennukist, Tättest ja Vadistki miskit kuulnud pole, ei maksa seda tükki kaema minna. Vaheajal sattusin Rünno Saaremäega koos kusele ja meie vahel arenes järgmine dialoog:- Tere!
-Tere!
Rünno:Noh, olid saalis või?
Mina:No olin jah.
Rünno:No kuidas meeldis kah?
Mina: Kuule meeldis küll. Ma tundsin sindki seal ära.
Rünno (rehmab käega): Äähh, eks seal on kõik sees...
Selline jutuajamine siis. Hm hm... Ei, mulle meeldis tõesti. See on nagu 21. sajandi versioon "Tõe ja Õiguse" 5. köitest, mu meelest. Oluline on see veel sellepoolestki, et meie suht värske trupijuht Heigo Teder teeb oma esimese rolli näitlejana Rakvere Teatris. Dajani asemel vist. Veel mängivad Helgi Annast, Peeter Jakobi, Volli Käro,Marin Mägi, Peeter Rästas, Margus Stalte ja Toomas Suuman. Soovitan!!!

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

äitäh
aga no ega see debüüt siiski polnud, see oli näitemäng nr 2,5
enne oli Asjade seis lavakatega
ja veel varem koos barbi pilvre, toomas trassi, maimiku&kilmiga tehtud ooper Peeter!, mis on selle tüki tegelik algpõhi ja eelkäija...

jakob k

12:48 PM  
Blogger ahti said...

Tõsi, "Asjade seis" meenus melle hiljem endale ka... Aga- head jätkuvat sulejooksu sel juhul seda enam!!!

3:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mina lähen kah vanaema juurde!

1:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter