Saturday, July 22, 2006

Öhh... Loodetavasti ei mõju see nüüd grafomaaniana,

et ma kohe järjest päevil siia kirjutan. Võib-olla on asi lihtsalt selles, et olen liiga pikalt kodus olnud...irw... Täna kihelkonnapäev Haljalas ja Bonzoga Raudoja kõrtsis. No teate küll, see on see koht, kus elab Ave... Nahkur või Matkur. Noh, see, kes puu peale neid naivistlikke pilte maalib, pealiskirjad ka igaks juhuks juures. Muidu pööbel ei saa äkki aru... Omavahel öeldes-ega ma saand suurt ise ka. Aga mõlemad üritused mõjusid tõeliselt meeliülendavalt. Motivatsioon ja minade kokkusaamise tunne on jälle tagasi!!! Iseasi, kui kauaks muidugi... Aga ma kavatsen sellest hetkest kinni hoida ja seda nautida nii kaua kui annab. Homme laulan Pärnu Eliisabeti kirikus Gabriel Faure "Reekviemi". Ühe aasta(võiks isegi öelda kümne)tepikkuse unistuse täitumine. Tahaks loota, et mingit vale närvi sisse ei viska...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Too reekviem meeldib mulle kah kangesti. Aga ma üldse reekviemisõber:)

3:27 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter