Friday, January 05, 2007

Tuut-tuut, head uut!!!

No ei tule miskit originaalsemat enam pähe. Aga tegelikult suuresti nii ma mõtlen- et siis hääd alanud aastat kõigile lugejaile ja nii...
Üleeile õhtuks olin sunnitud siiski lõpuks "talveunest" üles ärkama. No neli tantsumängu järjest on minu jaoks siiski liiast, see on nüüd küll fakt. Eriti kui hääl ka veel äravõitu on. Marsruut sedapuhku Pürksi-Rakvere-Keila-Rakvere. Vähemalt sõitma ei pidanud eriti. See Pürksi ots oligi kõige pikem. No kuigimuudu said need asjad ikke ära tehtud, mis seal nii pikalt seletada... 29. astusime ühtlasi RAMMiga ka üles. Sealsamas Rakvere Metsamajandi jõulupeol. Kui kutid on siin vahepeal käinud paar korda ilma minuta, siis tookord käisime vastukaaluks ilma Marguseta. Ise laulsin seega bassi. Oli kah... :P.
Aastavahetusel toimus siis see ärasurematu tulevärgimuusika maailmaesiettekanne. Teisipäevase kobrulehe esiküljelugu oli üks suur virin teemal, kuidas ilm ikka kõik tuksu pani. Noh, niipalju oli asjas tõtt, et keskväljakule Jõgioja Petsi (ja siis ühtlasi minu muusika ) jaoks pandud lisavõimud vettisid lihtsalt läbi. Aga need, kes Vallikal või Keskväljakul lähemal seisid, said oma laksu kätte, ma arvan. Igatahes kaks võhivõõrast meest (kahju, et mitte naist-või mine tea) käisid mind kättpidi tänamas. Teavad, näe... Pärast oli hing kohe nii hell, et ei tea mis ära oleks teinud. Plaanid olid paigas küll kahjuks-Katariina Keldris oli mäng pooleli, nii et madistasime veel kaks tundi ja jõudsime endilegi veel ühtede kaunitaride seltskonnas hääd äraolemist teha, enne kui uksest välja visata taheti... Aga siis maitses küll uni magus, oi-oi-oi!!! Sellised lood siis. Võib öelda, et aasta on minu jaoks hästi alanud. Nüüd on heliloomingutellimusi nii palju, et ilmselt istungi kõik aeg arvutis ja koolen lõpuks südame rasvumisse... irw... No seda'nd küll ei juhtu, arvaks ma!!! Või kuidas teie? Igatahes head, rõõmsat, värvilist jne. uut aastat teile veelkord!!! Tuut-tuut!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter