Tuesday, July 25, 2006

Debüüt oratooriumilauljana

on nüüd siis sooritet. Kui mitte arvestada Tartu Noortekooriga "Kalevi ja Linda" ettekannet Rootsis (mis sajaga läbi kukkus, muide- vähemalt, mis minu "äraunustamatut" soolot puudutas). Faure Reekviem seevastu õnnestus kenasti ja sestap on hää rahulik tunne hinges. Midagi on alati hästi ka. Proov läks p...e nagu alati (jälle ikka minu seisukohast vaadatuna), aga kontsert väega hästi. Ilmselt olin liiga väsinud, et närveerida. Ahjaa, Kaie Tanner käis oma sõbraanjedega mul lauba külas. Magasivad minu pool saunas. Kahjuks jäi meie koosveedetud aeg üsna üürikeseks.tulin ju õhtul hilja sealt Raudojalt ja homingul vara oli tarvis jälle Pärnusse sõita. Aga meeliülendav oli ikka...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter