Wednesday, January 09, 2008

Ahoi, kallid sõbrad!

Kuuldused minu enneaegsest surmast on tugevasti liialdatud. Nagu kirjutas juba keegi Mark Twain. Tean isegi, et olen üsna vilets päevikupidaja, pealegi-kogu m elu koos nüanssidega (või nende puudumisega) ei ole teps mitte nii huvitav, et keegi seda iga päev lugeda tahaks.
Lähemad sõbrad teavad, et astusin vahepeal Usuteaduse Instituuti (viimasel ajal pole küll eriti kooli jõudnud-ühtedel ja teistel põhjustel). see vast ongi põhjapanevam uudis viimasest ajast. Praegu teen üht muusikalist kujundust Rakvere Teatri tuleval reedel esietenduvale lavastusele "Kohatu visiit". Lavastab Madis Kalmet, kunstnik Andrus Jõhvik, osades Andrus Vaarik, Peeter Jakobi, Margus Grosnõi, Eduard Salmistu, Ülle Lichtfeldt ja Anneli Rahkema või Inga Allik. Jälle üks põhjus, miks kool sedapuhku külastamata jääb (täna hommikul küll käisin ja õiendin ühe eksami ära. Veebruarikuuks vast koheneb natuke see asi. Pakkumist vastu võttes ma ju ei teadnud, et oktoobri lõpust kuni detsembri keskpaigani peetakse proovidega pausi ja nüüd tuleb see asi napilt kahe nädalaga siis välja tuua. Minu poolt on see töö õneks vähemahukas, ütleme nii. Esimene plaadimuusikaga tehtav kujundus mul üldse,. Üks laul on seal küll ka...
Arvestin siin kokku, et koos "Vanemuises" töötatud ajaga on see mul 25. esietendus. Horribile dictu!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter