Friday, June 15, 2007

No ei jõua

mina siia tihemini kirjutada. Mitte, et aega poleks, aga... ju siis pole midagi öelda. Mis tuletab mulle ühtlasi meelde seda vana anekdooti talupoisist, kes oli 16 aastat tumm olnud...
Isegi kui näen, et parlamentäärid maksupoliitilisi eriõigusi nõudma hakkavad või siis naaberriigi pea avaldab kahetsust, et Mahatma Gandhi juba surnud on- nüüd pole nagu kellegagi rääkidagi või nii... Ei kipu käsi enam elektronsulge haarama. Viha ja sallimatust on nagunii kõik kohad täis. Lõuna-eesti keel on ses mõttes tore, et ta ütleb teinekord asju (meie mõistes)oma nurga alt palju paremini välja. ja mine tea- oleks ajalugu omal ajal pisut teisti pööranud, siis... Aga no kirjuta kuidas tahad, aga usa pealik on nende jaoks puss ja vene oma siis vastavalt put(s)in. Kui mees ennast ikke ainsamaks maailmama demokraadiks nimetab, siis on asi tõepoolest ... noh, sealsamas. Ja me palugu veel nende käest vabandust eiteamille eest...
Kui muusikat mu ümber ja sees poleks, oleksin ilmselt hulluks läinud... AGA ÕNNEKS EI OLE!!! Bonzoga lavalolek on alati meeliülendav olnud, muudest tegemistest ma üldse ei räägigi...
Vello Jürnast on küll kahju. Kui head mehed kõik nii noorelt ära surevad- mis meie elust siis niimoodi saab, ah? Teater kirjutab veel südantsulatava nekroloogi, olles talle ise enne kinga andnud. Silmakirjateenrid... Min sain ta'ga küll ainult "Traviatas" mõned korrad koos hõisata- siis kui ma Vanemuises kooripoiss olin. Küll aga sattusin hiljem mõnikord samal kontserdil koos esinema ja... Väga sooja mulje jättis vend endast. Ega iga mats ennast ka Väike-Maarja surnuaiavahist tipptenoriks üles ei tööta, selleks peab Jumal ikke miskit enne andnud olema... Olgu muld kerge!!!
Ma tean, et mõned inimesed mu haige aju sünnitisi siiski loevad. Et mitte seda kirjutist pessimistlikus toonis lõpetada, soovin teile kõigile imekaunist suve ja... nii edasi ja tõesti!!!

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Counter
Free Counter